Tema: Re: Skype + Android
Autorius: amenox
Data: 2015-01-13 23:09:53
Šiaip ir tu nevisai teisus. Dėl Win, šiuo metu sėdžiu ant 8.1 ir nežinau ką
ten tokio radai kad jos nekenti. Viskas ten dirba taip kaip reik, kaip ir
dirbo Win7 ir net geriau. Tik nepradėk apie tą metro, jei jau nežinai kaip
ją atjungt tai  tada mums nėr daugiau apie ką diskutuoti, kitu atveju
išjungi ir startuoji kaip įprasta į desktop ir dirbi kaip dirbęs. Yra gandų
kad Win10 upgrade iš 8 bus free, dėl Win7 neaišku, todėl jei visus klientus
sodini ant 7 tu tiesiog šaunuolis, nes kai atsiras Win10 gali būti kad jie
tave darant upgrade geru žodžiu paminės.  :) Dėl WP tas pats, tereikia
savaitę su juom padirbt, ir pamatai kaip viskas patogu ir paprasta, beveik
visi pažystami kurie pakeitė smartus iš Android į WP ant jų ir liko, bet
niekas tiek neiškenčia, nes pamato tas plyteles pradžioj ir toliau viskas,
game over, Android foreva. Kiti jau iš pat pradžių nusiteikę kad MS blogis
ir taškas. Beje WP appsų jau dxja, ir visos populiariausios jau yra, net jau
pradedu pastebėt kad jų kiekis artėja prie to šiukšlyno kaip kad Googlėj. Va
dar daugiau visokių bliupupinių 4.0 daikčiukų atsiras ir psio, bus galima
gyvent. Kol kas visi tik ant ios ir androidų daugumą šliopina, bet įtariu
tuoj praplyš. :) Tiesa dėl update, gana aktyviai MS juos stumia, su žmonos
Samsu ir galaxy reikėjo šokti su būgnais ir visokiais kies. Gal su naujais
phonais pasitaisė situacija, bet šiaip jau dzin daba, sau tikrai greitu metu
jokių Androidų neplanuoju, nedžiugina jis paskutiniu metu manęs.