Tema: Re: Skype + Android
Autorius: Caponi
Data: 2015-01-10 01:48:33
"md" <md@myapple.com> wrote in message
news:m8pf6d$vb4$1@trimpas.omnitel.net...

> Vis dar smagu tiketi, kad tave kazkas kontroliuoja?

Prie ko cia tikejimas? Yra faktas, kad dabar beveik visi gamintojai bando
daryt softa, kuris nuolat santykiauja su to gamintojo "debesais", plius
rysys yra abipusis, t.y. ne tik kazkokie duomenys is vartotojo puses tupai
keliauja gamintojui, bet ir gamintojas gali paitakot to softo veikima (kad
ir to paties Skype pavyzdys, kai keiciamas duomenu perdavimo principas tarp
klientu, is gamintojo puses disablinamas tam tikru softo versiju veikimas).
Man del to visai nesmagu, ir blogiausia, kad to tikejimu ar netikejimu
nepakeisi...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/