Tema: Re: Skype + Android
Autorius: vrm
Data: 2015-01-14 13:30:56
O dėkui, pamėginsiu šį būdą. Nes paprastai sudėtas tas appsas išjungus patį
chromą dar laiko paleistus 4-6 chromo procesus, kažkaip nei šis nei tas.

On 2015-01-13 20:38, vrm wrote:
> Hangoutas yra tik kaip chromo pluginas, ne kaip
> atskira programkė, išjungus chromą lieka keletas jo procesų. Išjunk
> juos, išsijungs hamgoutas :)

Kaip pastebėjau, Hangouts winduose galima pasileist dviem būdais - kaip
chrome extension ir kaip chrome desktop app. Rekomenduočiau pasileisti
kaip chrome app, tada jį galima naudoti atskirai nuo chrome, t.y. chrome
paleisti nereikia, nebūtina net jo naudoti. Aš, pvz., chrome iš viso
nenaudoju. Pasileidau visą šitą reikalą per PortableApps.com launcherį.

PortableApps sumeti pradžiai chrome naršyklę, tada ją pasileidi, įvedi
nuorodą

https://chrome.google.com/webstore/detail/hangouts/knipolnnllmklapflnccelgolnpehhpl?utm_source=chrome-ntp-launcher

ir suinstaliuoji Hangouts App. Po to Desktope atsiras atskiras "Chrome
App Launcher" ženkliukas, per kurį galima pasileist Hangouts Appsą.
Galima ir atskirai Hangouts Appso ženkliuką susimesti į taskbarą ar kur
tik širdis geidžia. Viskas. Nuo to momento chromas daugiau
nebereikalingas. Tiksliau tam reikalingą chrome procesą pasikurs pats
hangouts appsas, bet chromo paleidinėt nereiks ir jis akių nemazolins.

O jei ir šiaip naudoji chrome kompe, tai iš viso paprasta, tik susimeti
minėtą appsą ir pirmyn.

Buvau pabandęs ir hangouts extensioną, bet anas man nepatiko, nes labiau
susietas su pačia chrome naršykle.