Tema: Re: Skype + Android
Autorius: amenox
Data: 2015-01-14 21:01:09
Nesusišnekam. :) Negali gyventi be skype - naudoji sistemas kuriose jis
veikia stabiliausiai (Windows, WP), jei tas skype px, naudoji alternatyvą
arba šaudaisi su durų rankenomis, verkiat visiems ant peties čia ng ar dar
ką darot, jūsų reikalas. Patys parašėt kad subj. problema, pabandėm
išdiskutuot kodėl ir ką daryt. Nesigavo. :)