Tema: Re: Skype + Android
Autorius: Icetom
Data: 2015-01-13 16:13:58
> Ir kas svarbiausia - yra Apple Store, į jį patekt yra kiekvieno OEM'o
> didžiausia svajonė. Bilietas ten gali laisvai kainuot ir tokį dalyką kaip
> pasižadėjimą "neskubėt" su kitom OS.

Na va, kaip ir sutinki, kad iOS kur kas patrauklesnė aplinka komercinei
veiklai ;).

> Pvz mano N4 BT hardwaras nors LE ir palaiko, bet jei įjungtas wifi tai kai
> kurios funkcijos jau nebedirba.

Taip, teko skaityti, kad nors kai kurie telefonai turi varnelę ties BT LE,
dar nereikš, kad viskas veiks kaip priklauso. Įdomu kaip mano Nokloje 920
tai veikia :).

> Apie aktyvius trukdymus.

Ten buvo istorija, kad youtube kažkokį raktą vis keitė ar nedavė priėjimo
prie jo ar kažkas panašaus. Ko pasėkoj ir baigėsi tuo apie ką anksčiau
rašiau.