Tema: Re: Skype + Android
Autorius: bat0nas
Data: 2015-01-11 21:53:38
Whatsapp'as man veikia sakyčiau - nepriekaištingai.
Prie kiekvienos žinutės (jei nustatymuose nekeičiama kitaip) matosi
laikrodukas, varnelė, dvi varnelės arba dvi varnelės pamėlynavusios. Ir aš
tiksliai žinau, kas vyksta su mano žinute.
Dar mintyse primeti, kad žinutes eina internetu (kas savaime nėra 100%
patikima), tai apskritai viskas OK :D Jei ekstremaliai skubu ir kritiška -
išsiunčiu papildomai SMS'u arba skambinu.

VIenu žodžiu - whatsapp yra OK.

"Invertuota panda"  wrote in message

On Sat, 10 Jan 2015 20:20:34 +0100, ROOTS wrote:

> Viber irgi gliucint cia vienu metu pradejo, parasai ir nenueina.
> Whatsapp  visai gerai, mazai resursu ryja. Galima chata padaryt. Foto
> tik va siunciant jas sumazina. Ir didziausias minusas neturi win
> kliento.

vatsapas irgi vaiksto kaip jam patinka, nepriklausomai nuo platformos.
Bet dazniausiai palygint gerai.

--
kthxbai.