Tema: Re: Skype + Android
Autorius: Caponi
Data: 2015-01-14 01:59:35
"amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message
news:m941j1$qos$1@trimpas.omnitel.net...
> Šiaip ir tu nevisai teisus. Dėl Win, šiuo metu sėdžiu ant 8.1 ir nežinau
> ką ten tokio radai kad jos nekenti. Viskas ten dirba taip kaip reik, kaip
> ir dirbo Win7 ir net geriau. Tik nepradėk apie tą metro, jei jau nežinai
> kaip ją atjungt tai  tada mums nėr daugiau apie ką diskutuoti, kitu atveju
> išjungi ir startuoji kaip įprasta į desktop ir dirbi kaip dirbęs.

Visa beda, kad ne. Gal nepradedam baisingai plestis, visgi nei groupsas, nei
tema ne apie tai, bet Win8 turi vienareiksmiskai per daug trukumu
(akivaizdu, kad +/- iki tu paciu isvadu su vartotoju atsiliepimu pagalba
priejo ir MS, bo Win10 daug kas jau sutvarkyta net ir tokioj ankstyvoj
dabartinej versijoj), kad jais imt ir naudotis, o pistis su visokiais 3rd
party appsais nematau prasmes, nes tie patys Win7 jokiu akivaizdziu trukumu
pries Win8 neturi.
Zodziu, jei nekreipsim demesio i isvaizda (subjektyvus skonio reikalas), tai
Win7 tiesiog greiciau galima pradet naudotis (pasikartosiu, tai ne tik mano
asmenine nuomone, bet ir ne vieno simto klientu (ne vienas yra atitempes
kazkur kitur pirkta kompa "padaryt, kad galima butu dirbt") bei kolegu).

> Yra gandų, kad Win10 upgrade iš 8 bus free

Labai abejoju. O jei ir taip, tai bus akivaizdus MS prisipazinimas, kad
pries tai paleido visiska shuda :-)

> dėl Win7 neaišku, todėl jei visus klientus sodini ant 7 tu tiesiog
> šaunuolis, nes kai atsiras Win10 gali būti kad jie tave darant upgrade
> geru žodžiu paminės.  :)

Aciu uz pagyrima, bet cia momentai 2 - visu pirma mano klientu absoliuti
dauguma is verslo, ir jiem kompas turi tiesiog dirbt, niekas del kazkokiu
tikru ar menamu grozybiu kompu nepuls perinstaliuot, antra - kompai, savaime
aisku, parduodami didziaja dalimi su Win8 Pro licencijom ir is karto pagal
downgrade (taip MS kazkodel vadina ;-)) teises instalinami Win7, taigi, joks
naujoviu megejas manes "geru zodziu nemines" :-)

> [...]
> patogu ir paprasta, beveik visi pažystami kurie pakeitė smartus iš Android
> į WP ant jų ir liko, bet niekas tiek neiškenčia, nes pamato tas plyteles
> pradžioj ir toliau viskas, game over, Android foreva. Kiti jau iš pat
> pradžių nusiteikę kad MS blogis ir taškas. Beje WP appsų jau dxja, ir
> visos populiariausios jau yra, net jau pradedu pastebėt kad jų kiekis
> artėja prie to šiukšlyno kaip kad Googlėj. Va dar daugiau visokių
> bliupupinių 4.0 daikčiukų atsiras ir psio, bus galima gyvent. Kol kas visi
> tik ant ios ir androidų daugumą šliopina, bet įtariu tuoj praplyš. :)

Neuzsiciklink su tom plytelem - mano akimis tai minusas, bet ne esminis
(velgi, jau ne karta ir ne du ta tema laizhem). Siaip mano pozicija yra
pakankamai paprasta - gyvenime as pakankamai isigilines (ivairioje
technikoje - tai itakoja ir mano pomegiai, ir darbo specifika) pasirenku
kazkokia krypti/platforma ir be butino reikalo (t.y. kol kazkas
"nesumoderneja" taip, kad mane uzpisa arba kazkas kardinaliai pasikeicia,
kad man reiketu keist savo iprocius - daiktas turi tarnaut man, o ne as jam)
nesiblaskau. Siuo atveju argumentas WP naudai "viskas patogu ir paprasta"
nikatit, nes man lygiai taip pat patogu ir paprasta su Androidu (ar netgi
paprasciau ir lengviau, nes butent interfeisas yra gerokai arciau mano
supratimo kaip viskas turi atrodyt), o daugiau as asmeniskai nezinau nei
vieno rimto WP ar iOS privalumo (jei ka, tai pazintis su iOS buvo jau seniai
ir gana pavirsutiniska, bet ten iskart viskas aisku (nera isimamos
atminties, nera iprastos failu sistemos, kad galeciau det ka noriu, kur
noriu ir naudot kaip noriu, norint kazka persirasyt tiesiogiai, reikia xz ka
i kompa instaliuot - nx tokia filosofija), o WP esu naudojes bendroj sumoj
tikriausiai daugiau nei savaite ar dvi ivairius aparatus, tai tavo pamineta
bandomaji savaites laikotarpi tikrai praejes :-)), kuris bent trumpam
priverstu susimastyt.

> Tiesa dėl update, gana aktyviai MS juos stumia, su žmonos Samsu ir galaxy
> reikėjo šokti su būgnais ir visokiais kies.

Apie Samsunga blogai arba nieko. Tai galioja ypac snekant apie palaikyma
(softo atnaujinimus ir visokius programinius apribojimus - ten is Androido
ne kas ir belike, man rodos, kad joks kitas gamintojas taip giliai Androido
nesuknisa, is ten paprastai ir kyla visos bedos, jas teoriskai pataisyt
turintys oficialus atnaujinimai (ypac musu rinkai skirtiems aparatams)
veluoja menesiais, o alternatyvius problemu sprendimo budus apriboja
visokiais sup... KNOX'ais) - zmonai nupirkau S4 mini, po praktines virs metu
pazinties bent artimiausia penkmeti daugiau sitos firmos aparatu mano
kontroliuojamoj ekosistemoj nebus. Daro jie neblogus telikus, SSD ir kitu
tipu flash atmintines, ir gana :-)
O updeitu kiekis siaip nera kazkoks vienareiksmiskai labai geras dalykas -
va turiu cia tokia Asus plansete - tiesa pasakius, jau uzpiso jie su savo
updeitinimais - vos ne kas diena bent viena-du savo kokius "isiutus"
appsiukus atnaujina, bene kas menesi Androido atnaujinima kisa - nu ir nx?
Va turiu savo pagrindine Motorola su ICS Androidu ir nieko as jame
nepasigendu - visas reikalingas softas veikia, jokiu kibinejimu/striginejimu
nera, zodziu, viskas stabilu, "patogu ir paprasta" :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/