Tema: Re: Skype + Android
Autorius: md
Data: 2015-01-16 08:49:24
Tu juk nedarei pries metus ar du lygiai tokio paties eksperimento, kaip
gali teigti, kad kazkas pasikeite?

Logiskai mastant toks eksperimentas neturi jokios prasmes. Jis gali
parodyti kaip veikia konkreti skype versija veikianti ant konkreciu
android/win versiju konkreciu laiko momentu konkreciuose tinkluose esant
konkreciai skype serveriu busenai. Jokiu apibendrinanciu isvadu is to
negalima daryti.

Taip, leidziu skype kasdien, ant win/ios/mac. Bendrauju su kolegomis
kurie yra ant win/android ir nepastebiu jokiu problemu, kurias galima
butu laikyti sisteminemis.