Tema: Re: Skype + Android
Autorius: Caponi
Data: 2015-01-13 22:29:00
Nu nevisai tu teisus.

As siaip niekada neburnojau ant MS (OK, ne $ :-)), bet paskutiniu metu (nu,
tarkim, kokius metus) su ju produktais ir paslaugom yra labai blogai -
gliucina viskas ir visur po biski (jau rasiau konkreciau ankstesniuose
postuose) - galbut su tuo susiduria ne visi, bet kai kompai ir MS produkcija
yra mano kasdienybe ir darbas, tai nepastebet negaliu, ir tas pats Skype
turi problemu bent jau ant desktopiniu Win (WP nezinau, tai nekomentuosiu,
galbut ten vienintele platforma, kur viskas OK). Google irgi geri gaidziai
(nekenciu reklamu, o Google gi praktiskai ju tevas :-)), ale is mobiliu
platformu Androidas man priimtiniausias del lankstumo ir galimybes daryt
tai, ko noriu as - bet tema ne apie tai, jau buvo ju, tai kartotis neverta,
tiesiog noriu pasakyt, kad pasakymas, kad MS paskutiniu metu suda mala
(taip, mano nuomone Win8 yra absoliuti tragedija, ir as ju nenaudoju, ir
klientus masiskai atkalbineju, kol kas instaliuot neteko nei karto, o va tu
upgreidu i Win7 padariau n+1 :-)) dar nereiskia, kad jis absoliutus blogis,
o konkurentai geris - visi jie siekia savo interesu ir nera sventi, problemu
irgi, panasu, turi visi (priezastis sitoj temoj irgi kiek palietem), tai
belieka tiketis, kad anksciau ar veliau viskas susitvarkys (tarkim, griztant
prie Win, panasu, kad Win10 vel bus vartotina OS normaliuose PC, tai gal ir
nebankrutuos artimiausiu metu MS'as :-))

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/