Tema: Re: Skype + Android
Autorius: amenox
Data: 2015-01-13 17:14:38
Dėl youtube tai jei neklystu iš MS plejerio kažkaip buvo galima reklamas
apeiti, ar tai nekorektiškai veikė. Nesusitarė vienžo jie ten kažko.
Geriausias paskutinis bajeris kai Google rado Win7 kažkokia kritinę skylę,
informavo MS, ir praėjus 90 dienų tą skylę patalpinio public, tipo reikėjo
per tą laiko tarpą susitvarkyt ir daba patys kalti. Ir tai likus 2 dienom
iki patch. :) Draugiškai vienžo MS us Google sugyvena.