Tema: Re: Skype + Android
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-01-13 11:58:23
On Tue, 13 Jan 2015 08:34:52 +0100, news <news@omnitel.net> wrote:
>Na visu pirma nera tas Facetime kazkoks geris. Jeigu butu tai seniai
>butu padare klientus ivairiom platformom. Tiesiog nenorima lysti i skype

Jo, sulauksi kad abalei savo noru ką nors darytų kitom platformom :)
Jei jūzeriai nori dalyvaut šventėje tai tiesiog turi pirkt abalius ir
basta!

>O tame zooparke (tiek api, tiek gelezies prasme) vardu android is
>principo niekas negali gerai veikti ;)

Kiek gi tų API tame "zooparke" ir kodėl tai turėtų būti problema? ;)

Beje, aš kaip "nukentėjęs" galiu atsakingai pareikšti, kad parašyti
gerai veikiantį "skaipą" androide yra nepalyginamai paprasčiau nei
iOS.
Galiu teigti netgi dar kategoriškiau: tikrai gerai veikiantis skaipas
iOS šiuo metu yra mission impossible, nes dėl apribojimų atsiremia į
Apple servisus kurie realybėje nelabai veikia. Ir kurių niekaip
neapeisi.

--
kthxbai.