Tema: Re: Skype + Android
Autorius: Bronco
Data: 2015-01-08 19:00:49
On 2015-01-08 17:49, [mikro] wrote:
> su nexusu 4 tragediju tragedija. siaip kalbetis lyg ir veikia, bet jei
> tik bandai video skambuti - iskarto, gal po keliu sekundziu reboot'as.
> ir bbz del ko. o ir siaip chrash'inasi , kada nori, tada luzta, kada
> nori, tada gali ir savaitem nenuluzti (jei su vaizdu neskambini)...

Man tai jis nelūžinėja, o tiesiog normaliai neveikia :) Kada nori
perduoda žinutes, kada nenori - ne :) Kai naudoji lietuviškus rašmenis,
kartais kažkas jam susivaidena ir vietoj lietuviškų raidžių pradeda
kažkokius hieroglifus siųst :) Praktiškai naudotis nebeįmanoma, nes ką
be parašytum, jokios garantijos, jog adresatas pranešimą gavo.

Matau, tas pats ir kitiems turėtų vykti, nes su daugeliu savo kontaktų
nebegaliu normaliai skype bendraut. Parašai, dingsta, nors buvo "žalias"
visą laiką. Arba atsako po savaitės, lyg gavę tą žinutę tik dabar.
Bardakas :)