Tema: Re: Skype + Android
Autorius: Bronco
Data: 2015-01-16 20:44:37
On 2015-01-16 18:25, wiedras wrote:
> pabandžiau:
>
> 1. kompas per wifi, telefons per wifi.
> telefoną migdau, kompe rodo, kad kontaktas žalias. Rašau žinute,
> telefone atsiranda iš karto.
>
> 2. kompas per wifi, telefonas 4g
> viskas tas pats kaip ir pirmu atveju, problema nerasta.
>
> kompe skype - 7.0.0.102
> telefone - 5.1.0.58677, androidinis čiulpinukas

Tik ką bandėm su draugu, kuris naudoja Moto G2, viskas absoliučiai taip
pat, kaip mano aprašytu atveju. Tiek per 3G, tiek ir wifi. Jis irgi
labai nustebo, nes prieš tai sakė, jog pas jį viskas OK.

Turint omenyje, jog Moto G yra beveik su stokiniu androidu 4.4.4, visi
šitie efektai atrodo labai keistai.

Koks pas tave telefonas ir android versija? Gal kas galite pabandyti su
Nexusais?