Tema: Re: Skype + Android
Autorius: Rimas
Data: 2015-01-15 12:05:11
On 2015.01.15 11:59, amenox wrote:
> Jūs turbūt vienas iš tų kurie niekada neinstaliuoja naujų windowsų ir
> sėdi dar su kokiais win95 nes "nu nafik kokį šūdą padarė" ir "ten taip
> viskas sudėtinga kad nieko nesuprantu" ir " o man viskas ten gerai
> veikia". Pagyvenęs esate? Mano tėvai kuriems jau virš 80 dirba su Win7
> ir skambina sėkmingai man su skype, gal tau duot jų kontaktus? Pamokys
> kaip su windows ir skype dirbti. :)

Pats ką tik pagrindai mano mintį. Visgi panašu, kad esate daugiau nei
per pilvą kvailas.

P.S. Mano tėvukas 68m irgi moka su skype skambint ant win7. O mama biški
jaunesnė tai chatina ne su skype o su viber, hangouts ir šūdsnukės
messengeriu.
Skypo nenaudoja. Tai gal tavo tėveliams duot mamos kontaktus, kad
technologinių naujovių pamokintų?