Tema: Re: Skype + Android
Autorius: Caponi
Data: 2015-01-14 15:07:42
"amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message
news:m95huj$1mq$1@trimpas.omnitel.net...
>  MS produktas normaliai veikia MS aplinkoje, ir xujovai ne MS aplinkoje.

Ne. Problemu Skype turi ir po desktopine Windoze (taip ne visiems ir ne
visada, bet turi ir tai ne pavieniai atvejai, gincytis gali nepradet, nes,
kaip jau minejau, kompu su ivairiom bedom imtis pas mane gerokai didesne nei
"mano ir mano 5 draugu kompai" :-)).
Del WP nezinau, galbut ten vienintele aplinka, kur su Skype viskas OK.

> Googlas pvz. daug savo servisų neportuoja į WP jam kaip ir px ir ką?

Irgi geras momentas. Jei nenori/negali/nemoki, tai ir nedaryk, o jei darai,
daryk gerai ir iki galo.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/