Tema: Re: Ką daryti, kad mentai realiai dirbtų?
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-12-29 22:58:01
Kaip čia tau paprasčiau paaiškinus (iš šono geriau matyti):

Jonas, Sergejaus sūnus, myli tave, KEdai, ir labai gerbia, bet kai reikalas prieina iki konkrečių veiksmų, jis pasiryžęs
tau padėti tais klausimais, kuriais tikrai jaučiasi kompetentingas, o nesivelti ten, kur yra visai atskira sritis ir
reikalingi atskiri įgūdžiai, kurie įgyjami sugraužus ne vieną toną popieriaus. Šiuo atveju patarimas kreiptis į
teisininkus yra tas pats, kas, pvz., tau pasiskundus, kad „maudžia apatinę pilvo dalį“, patarimas kreiptis į gydytoją, o
ne duoti nuorodas į delfio straipsnius apie maudžiančias papilves.

Man, pvz., teisės mokslai jau eina į pačią pabaigą, tačiau aš pats nesiryžčiau net paprasto ieškinio rašyti, nepasitaręs
kad ir su pačiu pigiausiu pjezu. Tačiau aš tau galiu labai kompetentingai ištaisyti tavo rašliavą, kad ten nebūtų nė
vienos klaidos ir būtų matyti, kad viešąjį interesą gina visapusiškai išsilavinęs pilietis. Suum cuique, škia
(„kiekvienam savo“).