Tema: Re: K? daryti, kad mentai realiai dirbt??
Autorius: dome
Data: 2009-12-30 14:40:28
Ka cia tvarkyti?

"Microsoft Outlook Express 6" - geriau nenaudoti "Windows 9x" sistemose, o
"Windows NT", "Windows 2000" ir "Windows XP" butina idiegti pataisas!

  Siulome "Outlook Express" suderinti parsisiuntus tam skirta Rolando
Rudomanskio programa "Derink-OE". Ji automatiskai atliks visus instrukcijoje
paminetus veiksmus, tik neperjungs laisku siuntimo i grynojo teksto formata
(jei norite siusti tik tekstinius laiskus, tai galima nurodyti sios
programos pasirinktinio derinimo lange).
  "Outlook Express 6" programa iki 6.00.2800.1106 (xpsp1) versijos turi
klaida: net ir sutvarkius parinktis programa neteisingai rodo laiska, jei
jis buvo issiustas ISO 8859-13 koduote. Jei naudojates "Windows XP", mineta
klaida galima pataisyti, parsisiuntus ir idiegus operacines sistemos pataisa
XPSP1. "Windows NT" ir "Windows 2000" reikia idiegti nauja "Internet
Explorer 6" versija IE6SP1. Sia klaida taip pat taiso programa "Derink-OE".
  Jei Jusu kompiuteryje ka tik idiegta "Windows XP" su sistemos pataisa SP2,
susirasinejantiems el. pastu "Outlook Express" programos nebereikia
papildomai derinti - si pataisa jau numato Lietuvai tinkama "Baltic
(Windows)" koduote. Deja, naujienu grupiu dalyviai vis tiek turi ijungti
MIME siuntimo buda (kaip patariama sios instrukcijos skyrelyje "Laisku
siuntimas i naujienu grupes"). Jei pataisa SP2 irasete i anksciau idiegta ir
jau naudojama operacine sistema, pataisa koduotes nuostatu nekeicia - tokiu
atveju "Outlook Express" derinti butina visiems.
  Jei idiegta senesne "Windows" versija, rekomenduojame naudotis ankstesne
"Outlook Express" versija (geriausia 5.1 ar 5.5). Tiesa, yra labai nepatogus
budas apeiti mineta klaida: kiekviena karta, gavus laiska, issiusta ISO
8859-13 koduote, papildomai "View" lange parinkti "Encoding -> Baltic
(Windows)".