Tema: Re: Ką daryti, kad mentai realiai dirbtų?
Autorius: KEdas
Data: 2009-12-29 21:25:04
Jonas Sergejenka rašė:
> Na taip, o ar kas nors sakė kitaip??? Čia tau kas, nemokamų advokatų
> biuras? Ko tu čia dabar, ar tau mano nuomonė nepatiko?

Man nepatiko tavo *nuostata*.
Iš visokių teorinių pasvarstymų apie teisę, kurių prirašai lyg koks
grafomanas, atrodytų, kad su teise esi susidūręs daugiau nei aš. Lyg ir
teigi, kad palaikai mano veiksmus, bet kai reikalas prieina iki
konkrečios pagalbos – neri į krūmus.
Tai kas gi tada lieka ginti to fakin' viešojo intereso? Mentai ir
teisininkai, bet tik už pinigus ir be jokių garantijų?

> Jei tau pačiam savarankiškai pavyks iki galo susitvarkyti su tokio
> pobūdžio bylom - puiku! Paplosiu per petį. :) O mano nuomone -
> PRAKTIKAI teisininkai tau tik ir tepadės.

LP praktikas? Tada gal net neisiu, nes juk iš karto aišku, kad pasiūlys
nesibylinėti. ;)