Tema: Re: Ką daryti, kad mentai realiai dirbtų?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-12-30 15:47:44
Bet bent jau žinai įstaigos pavadinimą, kuri tau atsiuntė? Ar bent jau asmuo, priėmęs nutarimą ar persiuntęs tau dokumentą, pasirašė? Priedai priedais, bet skundo esmė glūdi jame pačiame, ir jis turi būti suprantamai perskaitomas pats vienas, o ne vartaliojant šūsnį priedų.

Ne brol, yra dar toks negražus žodis kaip "darbo efektyvumas", ir jei kiekvienas tyrėjas žais šerlokus holmsus, tai jam teks tirti vieną bylą 2 savaites. Jei tu moki greičiau - labai puiki prespektyva pamąstyti įsidarbinti toje įstaigoje.
Konkrečiu atveju - tavo sąnaudos parašyti kuo daugiau detalių yra laikytinos mažesnėmis. Ir tai yra tavo paties interesuose, nes mentus juk nori priversti dirbti?

Žodžiu, aš matau du tikslus - nubausti pažeidėją, ir priversti mentus dirbti. Dėl pirmojo tikslo galima daug nuveikti ir pasiekti rezultatų. Dėl antrojo tikslo - donkichotiška kova, kuri turi būti pakurstoma iš vidaus, pastoviai ir atkaktliai. Bet aš tokio tikslo siekiu ne trepsėdamas kojomis, o pradėdamas keistis nuo savęs, ir tuo pačiu rodyti pavyzdį kitiems, apeliuojant į jų sveiką nuovoką.

Galima reikalauti, kad kelininkai nuoširdžiau rinktų popieriukus gatvėse, o galima tiesiog nešiukšlinti pačiam ir kitus akinti taip elgtis.
Galima dėti viltis į tai, kad korumpuoti mentai pažemintais IQ staiga ims našiai dirbti kaip už du, o galima tiesiog įvesti policinę santvarką (tik paskui teks taikytis su pasekmėmis). Gyvenimas tėra nuolatinis laviravimas ties tuo, ko nori, ir tuo, ką sugebi.

Siekti, kad būtų baudžiami nachalai - nuostabu, ir tą palaikau. Bet pakeisti visą santvarką reiks mini-revoliucijos, ir geriau jau būk tam nusiteikęs. Padėti galiu tik tuo, kuo galiu padėti.

J.