Tema: Re: Ką daryti, kad mentai realiai dirbtų?
Autorius: KEdas
Data: 2009-12-30 14:53:02
On 2009.12.30 14:12, Jonas Sergejenka wrote:
> KAM ir kokiu būdu siuntei skundus, ir KIENO nutarimais tau buvo
> atsakyta.

Skundai prisegti, o nutarimų numerių aš nežinau (žinau tik lydraščių
numerius). Norės – išsiaiškins. Besiaiškindami gal pastebės koks ten
balaganas su dokumentų apskaita.

> kiekvieną tokį popiergalį turėtų būti sunku skaityti. Čia kaip
> klientai paskambina "man programa neveikia (arba veikia lėtai),
> padėkit!", ir tada turi žodis po žodžio pešti, kokia programa, kaip
> pasireiškia "neveikimas", ką rašo, ir ką reiškia "lėtai".

Už tai pinigus moka, todėl ir aiškinuosi, o ne siunčiu nafig.
Aiškinimasis yra mano darbo dalis. To paties tikiuosi ir iš teismo.

> Beje, skaitant žodžius "neregistruotu paštu" man kilo neigiamas
> pojūtis. T.y., jausmas, kad tu iš pykčio čia rašinėji (ir tai jau
> formuoja mano nuomonę apie tave kaip paklausėją).

Tai ne, skundus rašinėju iš džiaugsmo. Neregistruotu reiškia „galėjau ir
visai negauti“, todėl tai tėra argumentas apskundimo termino pratęsimui.

> Nors informacija ir
> teisinga (kad gavai atsakymą neregistruotu paštu), tačiau bylą tik
> apipina nereikalingais svoriais. "Visi" supranta, kad registruotu
> paštu siuntinėti kiekvienam rašinėtojui bus per sunku, nors [galbūt]
> formaliai ir privaloma.

Skunduose prašiau informuoti el. paštu. Šio punkto 1pk mentai nesilaiko.

> Jei aš nagrinėčiau šį skundą, tai būčiau jau
> "bias"intas į neigiamą pusę. Yra kategorija žmonių (pvz, aš), kurie
> nemėgsta presingavimo ir deklaratyvaus trepsėjimo kojomis. O kadangi
> kiekviename darbe (net ir viešajame administravime) yra visada
> kažkiek elgesio laisvės, tai nenuostabu, kad aš būčiau linkęs tavo
> atveju tą laisvę panaudoti "formaliam atsiknisimui".

Į teisėjus tu netinki. Temidė turi būti akla.

> Taip pat 4) prašymo punktas man nelimpa, tokių veiksmų tikrai niekas
> nesiims, kiekvienai nutarčiai savo skundai, ir teisėja nedirba STT,
> kad peržiūrinėti ankstesnių tavo skundų nutartis, priimtas PK.

Čia dėl mano įtarimų, kad mentai neturi reikiamų žinių įstatymų
taikymui. Mano abejonė pagrįsta.

> 5)
> punktas - irgi nelogiškas, teismai niekaip neįpareigos institucijų
> darbuotojų. Darbuotojus/tarnautojus reikia skųsti jų viršininkams.

Paskaityk VA įstatymą.