Tema: Re: Ką daryti, kad mentai realiai dirbtų?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-12-29 16:22:50
Na taip, o ar kas nors sakė kitaip??? Čia tau kas, nemokamų advokatų biuras? Ko tu čia dabar, ar tau mano nuomonė nepatiko?

Mano autoritetas niekur nekristų, aš patenkintas savo žiniomis ir išsilavinimu. Kiek aš suvokiu ir žinau - viskuo pasidalinau (ir su tavimi tame tarpe, jei nebijai to pripažinti). Administracinės teisės nemėgstu apskritai. O apie praktiką net šnekėti nesinori. Gi branduolinės fizikos teoretikai linksmai sau murkdosi įvairiose diskusijose, tačiau kolaiderio net nesugeba normaliai paleisti.

Jei tau pačiam savarankiškai pavyks iki galo susitvarkyti su tokio pobūdžio bylom - puiku! Paplosiu per petį. :)
O mano nuomone - PRAKTIKAI teisininkai tau tik ir tepadės. Eik, surašys, pamokins. Pirmam kartui užteks, o vėliau ir pats galėsi raityti gramotas. O man ir čia šilta. Kai užsimanysiu pelnytis iš to duonai, tai nestirksosiu ng, o imsiu "bešennas babkes" už belekokias konsultacijas, ir bėgiosiu po įstaigas su popieriukais. :)))
J.