Tema: Re: Ką daryti, kad mentai realiai dirbtų?
Autorius: KEdas
Data: 2009-12-29 21:33:15
Blynas rašė:
> O tu gal manai, kad atsakymas į klausimą "Ką daryti, kad policija
> realiai dirbtų" yra paprastas ir čia susirinkę į tai gali
> vienareikšmiškai atsakyti? Šiuo atveju tau gali parodyti kryptį, ne
> daugiau. Ir net ne pasiuntė, o realiai parodė.

Sergejenka atsakė į gana konkretų klausimą: „kaip surašyti skundą, kad
iš karto būčiau pripažintas nukentėjusiuoju (patyriau dvasinių
išgyvenimų) ir be ilgų atsikalbinėjimų teismas imtųsi aiškintis ar ten
buvo būtinasis reikalingumas?“

O realiai tai surašiau tokį skundą:
2009-10-15, 2009-10-22, ir 2009-11-27 dienomis išsiunčiau 4 skundus dėl
ant vejos pastatyto automobilio, kurio valst. nr. yra END 947. Į pirmus
skundus buvo atsakyta 2009-11-09 ir 2009-11-11 dienų nutarimais, pagal
kuriuos buvau informuotas, kad pažeidėjui taikytos sankcijos pagal ATPK
161 str. Į 2009-11-27 dienos skundą buvo atsakyta 2009-12-18 nutarimo
lydraščiu, kurį aš gavau neregistruotu paštu 2009-12-24, kad priimtas
nutarimas nutraukti ATP bylos teiseną dėl būtinojo reikalingumo.
2009-12-29 dieną pasiskambinus ir pašnekėjus su nutarimą priėmusiu
tyrėju Denis Vasiljev paaiškėjo, kad minimas būtinasis reikalingumas
buvo faktas, kad pažeidėjas tuo metu buvo susilaužęs koją ir jam buvo
sunku nueiti iki namų. Tuo tarpu ATPK būtinąjį reikalingumą apibrėžia
kaip veikimą „siekiant pašalinti pavojų, gresiantį valstybinei ar
viešajai tvarkai, nuosavybei, piliečių teisėms ir laisvėms bei
nustatytai valdymo tvarkai“. Mano nuomone sunkumai pareinant namo dėl
lūžusios kojos į šį apibrėžimą nepakliūna.
Priimtas policijos nutarimas nepradėti teisenos vadovaujantis būtinuoju
reikalingumu mane žeidžia morališkai, nes griauna pasitikėjimą valstybės
institucijomis (susidaro įspūdis, kad policijoje dirba nekompetetingi
įstatymų neišmanantys pareigūnai), verčia manyti, kad policija gina ne
įstatymus, o pažeidėjus.
Taip pat pastebėtina, kad skundų priėmimo patvirtinimus gavau el. paštu
be el. parašo ir be skundų registracijos numerių.

Remdamasis tuo, kas išdėstyta, ir vadovaudamasis ATPK bei Viešojo
administravimo įstatymu prašau:
1)priimti nagrinėti šį skundą ir nelaikyti apskundimo termino praleistu,
nes susipažinti su nutarimo detalėmis aš galėjau tik 2009-12-29 dieną
2)pripažinti mane nukentėjusiuoju ir priimti nagrinėti šį skundą
3)panaikinti 2009-12-18 Nr. 310-12-S-21414 nutarimą nepradėti
administracinės teisės pažeidimo teisenos ir pareiškimą nagrinėti iš naujo
4)peržiūrėti ar pagal ankstesnius mano minėtus skundus buvo pritaikytos
adekvačios nuobaudos
5)įpareigoti instituciją laikytis viešojo administravimo įstatyme
numatytos skundų nagrinėjimo tvarkos, t.y. vadovautis LRV 2007 m.
rugpjūčio 22 d. nutarimo Nr. 875 39 punktu ir pranešimus siųsti
pasirašant kvalifikuotu elektroniniu parašu