Tema: Re: Ką daryti, kad mentai realiai dirbtų?
Autorius: Laimis
Data: 2009-12-28 14:52:22
KEdas rašė:

> O prie ko čia etika? Su manimi mentai bendrauja gana normaliai.

Prie PD TEK nuostatų, kuriose:
„...veiklą vertinant, ar policijos pareigūnai laikosi Lietuvos policijos
pareigūnų etikos kodekso, ...“

(man atrodo, kad 4.9 „būti teisingam, nešališkam, užtikrinti, kad jo
priimami sprendimai būtų teisėti ir objektyvūs, be savanaudiškų
paskatų;“, šiuo atveju, gali būti kabliukas:
http://www.policija.lt/get.php?f.3272)

Kitaip tariant: profesinės etikos objektas yra šios komisijos
kompetencija, o tokie pareigūnų veiksmai leidžia daryti prielaidą, kad
su etika gali būti prasižengiama, nes nuobaudos paskiriamos
neobjektyviai, nesilaikant įstatymo reikalavimų.