Tema: Re: Ką daryti, kad mentai realiai dirbtų?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-12-28 15:30:36
Pakalbėjau su paminėtuoju Jonu - jis neprisimena kada nors žadėjęs padėti suformuluoti skundą teismui :)
KEDai, nepraktikuoju teisės, dėl to tikrai geriau kreiptis į ką nors, kas mažiau liežuviu mala, o daugiau dantų pravalgęs tuose formalizmuose ir popierių nešiojimuose.
Visgi sistema stipriai įsisenėjusi, sėkmės kovojant.