Tema: Re: Ką daryti, kad mentai realiai dirbtų?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-12-30 12:30:00
Na taip, kaip dauguma mūsų. :)))
LP nepraktikas, jis teisės mokslų nebaigęs, tik jo tėvas geras praktikas, ir kaip geras tėvas lavina savo sūnų.
Cube gana gerai išmano teisę, Romas Z. dar studijuoja, ir teorija pas jį irgi labai nebloga.

Praktikų šiame ng NĖRA. Nes jie tada nebūtų praktikais, pagauni loginius vingius? :)
NG tupi diskutuotojai (t.y. - teoretikai). Praktikai čia gali būti tik dviejų tipų - dažni "pažeidėjai" arba entuziastai-kovotojai (kaip KEDas), kuriems teko nemažai š suėsti braidant valdiškų instancijų labirintais.

Todėl ir *palaikau* tavo darbą, tačiau pats kol kas tikrai nenoriu bristi į tą mėšlą. Beje, palaikau ne aklai ir besąlygiškai. Nors vienareikšmiškai norėčiau dusinti visus parkuotojus ant gazonų, bet pvz. dėl sumuštinius ėdančių aplinkosaugininkų - aš asmeniškai maniau ir dabar manau, kad prie jų kabinėtis NEreiktų. Tačiau netgi ir su tokiu nusistatymu juk bandžiau analizuoti tavo "peštynes" su viena teisėja, ir stengiausi užsiminti, kas (mano nuomone) yra keistina tavo taktikoje, kad tau pavyktų pasiekti to tikslo, kuriam aš nepritariu (dėl mažareikšmiškumo). Think of it.

Jonas