Tema: Re: Ką daryti, kad mentai realiai dirbtų?
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2010-01-07 01:06:29
KEdas wrote:

> Tai siūlai nieko nedaryti, nes policija dirba gerai?
>
> O kaip kriminologai aiškina šį reiškinį?
> Lowell, Massachusetts
>
> In 2005, Harvard University and Suffolk University researchers worked
> with local police to identify 34 "crime hot spots" in Lowell,
> Massachusetts. In half of the spots, authorities cleared trash, fixed
> streetlights, enforced building codes, discouraged loiterers, made more
> misdemeanor arrests, and expanded mental health services and aid for the
> homeless. In the other half, there was no change to routine police service.

> [...]

Dar efektyvesnis variantas yra, kai bomžams nuperka bilietą į vieną pusę
  kur nors į Havajus ;-) Labai greitai ir efektyviai sumažina problemų
kiekį. Tik toje konkrečioje vietoje aišku, ten kur bomžai persikrausto,
nebūna taip gerai ;-)

Aš nesakau, kad nereikia nieko tvarkyti ir daryti ir pan.  Tačiau
tikėtis, kad policija mes žmogžudysčių tyrimus ir eis tyrinėti blogai
priparkuotų mašinų, ir iš to kas nors gero bus, yra nelabai logiška
prielaida IMHO.  IMHO tai neturėtų net būti policijos funkcija, kaip ir
šiukšlių rinkimas gatvėse ar zuikių gaudymas troleibusuose.