Tema: Re: Ką daryti, kad mentai realiai dirbtų?
Autorius: KEdas
Data: 2009-12-28 23:07:35
On 2009.12.28 22:36, ramunas wrote:
> ... kodel BMW numeriu nenufotkino ?

Ir ne tik bmw nufotkino...
http://auto.delfi.lt/violation/baudos-kvitas-2009-12-14-nuotrauku-albumas.d?id=26826377
Nuotraukos su data ir laiku yra mano.

> kazkaip nutuokiu tai, kad eina KEDas
> kiemu ... pyst ziuri Vilvo stovi ... galvoja ... MLE gaidys ir vel
> pasistate ant molio ...

Ne. Galvojau „kur aš jį mačiau“, todėl specialiai sukaupiau šio
automobilio atžvilgiu priimtus nutarimus. Kiti pažeidėjai jau rado kur
parkuotis nepažeidžiant KET.

> Realiai butu begalo idomu pamatyti kokiam google mepse kiemo foto ir
> butu skaiciu priklausanti tam kiemui ...

Iki laiptinių net privažiavimų nėra. Pasinaudok
http://www.maps.lt/map_beta/ Adresas „Žirmūnų 31“

> dar idomu butu Jusu, vyrai,
> pamastymu kokia butu iseitis, kad niekam nereiketu statyti masinos ant
> molio ?

Kad ir už 150 metrų esančioje RIMI aikštelėje.