Tema: Re: Ką daryti, kad mentai realiai dirbtų?
Autorius: KEdas
Data: 2009-12-29 21:29:03
Jonas Sergejenka rašė:
> Beje, jei gaila $ advokatui, tai keletas pastebėjimų:
>
> 1. Kol nebus priimtas naujas ATPK, viskas bus linkę kabėti ir
> tampytis.

O kodėl gi jį kažkas turėtų keisti nepagalvojai? Gal todėl, kad tokie
durniai kaip aš kaktomis pramušinėja, kai tokie protingi kaip tu ar LP
šalia stovi ir tyčiojasi?

2. Perskaityk įdėmiai kelis kartus ABTĮ ir ATPK procesinę
> dalį. (IV skyrius ADMINISTRACINIŲ TEISĖS PAŽEIDIMŲ BYLŲ TEISENA) 3.
> 273 straipsnis. Nukentėjusysis

Tai jau buvo čia išdiskutuota, o aš net nuorodas į 2 visiškai priešingus
teismo sprendimus apie tai kas gali patirti moralinę žalą buvau įdėjęs.
Nesikartok!