Tema: Re: Ką daryti, kad mentai realiai dirbtų?
Autorius: ramunas
Data: 2009-12-28 22:36:35
nelabai sulyginami dalykai ...  ar cia ta viena Volvo visam kiemui zole
isvazinejo tiek, kad net nesijaucia, kad ji ten kada nors buvo .... beto ...
kodel BMW numeriu nenufotkino ? kazkaip nutuokiu tai, kad eina KEDas kiemu
.... pyst ziuri Vilvo stovi ... galvoja ... MLE gaidys ir vel pasistate ant
molio ...
Realiai butu begalo idomu pamatyti kokiam google mepse kiemo foto ir butu
skaiciu priklausanti tam kiemui ... dar idomu butu Jusu, vyrai, pamastymu
kokia butu iseitis, kad niekam nereiketu statyti masinos ant molio ?