Tema: Re: Ką daryti, kad mentai realiai dirbtų?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-12-30 12:38:04
> įstatymais bei kažkokiomis teisės teorijomis. Buvau net susidaręs
> įspūdį, kad žmogus yra teisininkas.

O čia jau tavo nuostata, ne mano. :)
Aš turiu išsilavinimą ir kažkokius analitinius sugebėjimus, bet charakteris mano ne tas, kad naglai dusinti visus iš eilės, kieno snukis nepatinka. Mano praktika yra negausi, ir tarkim į teismą aš be advokato neičiau. Vien dėl teisėjų "požiūrio". Trust me. Teko dalyvauti kartą, naiviai tikintis, kad mano žinių pakanka. Tai bandė užpjudyti elementariais popierizmais. :))) Ir dėl to mano patarimas susirasti praktiką tampa dar vertingesnis, įsiklausyk. :)