Tema: Re: Ką daryti, kad mentai realiai dirbtų?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-12-29 12:01:36
Na tai ir rašyk, kad tavo manymu, pažeistas viešasis interesas, tu, kaip valstybės pilietis, jautiesi nuskriaustas, ir prašai pripažinti tave nukentėjusiuoju.
Paskui prašai viso kito, ką ten sumąstes paprašyti (panaikinti sprendimą, taikyti didesnę nuobaudą, ir tt. ir pan.)

Jei nori realaus patarimo - nueik pas advokatus, kurie su Adm teise dirba, ir išsiaiškink bent jau, kaip viską tvarkingai atlikti, ir ar realu, kad prie dabartinių teisės normų tave šioje situacijoje pripažintų nukentėjusiuoju. Vat jei šioje vietoje pralaužtum ledus - visa kita pajudėtų. Bet man kol kas atrodo nerealu, kad tave pripažintų nukentėjusiuoju. Kaip jau minėjau anksčiau, mano manymu šioje vietoje kol kas totali skylė.

Beje, žopai čiūju, kad pripažinti nukentėjusiuoju jau reikėjo prašyti pačioje pačioje pradžioje - formuluojant policijai pranešimą apie pažeidimą.

J.