Tema: Re: Šiaip idėja (pensija)
Autorius: Dex
Data: 2010-07-23 11:35:08
> Ir ish ju mano dukra rems mane? O jei ji ras save dar koki buda
> realizuot, kuris tiesiogiai nesusijes su materialinemis vertybemis? Vel
> man pravalas - sedziu ant minimumo?

Tai nepamirškim to, kad tamsta turėjo 35 metų darbo stažo (tarkim), ir
nemokėjo DIDELIŲ mokesčių sodrai (pensijai visiems) ir užgyveno nemažai
gėrio, todėl gali leisti savo dukrai veikti ką tik ji nori. Čia pirma.

O antra - tai aš pvz. norėčiau žalčius namie auginti. Aš tai reiškia,
kad mane tamstos vaikai remti turės mano senatvėje? ;)

> Stengiuos.

  :)

> Tai kuo tavo sistema skiriasi nuo dabartines? Dabar irgi ish dirbanciuju
> surenkamos babkes, kurias paskirscius, vidutiniskai uztenka tik
> minimaliems pensininku poreikiams patenkinti.

Mano sistema - ne prievartinė, o savanoriška, kurios pagrindas šeima ir
savimonė, ir kurios varomoji jėga - asmeninė gerovė.

Dex