Tema: Re: Šiaip idėja (pensija)
Autorius: Insane
Data: 2010-07-22 12:12:59
Bet kokiu atveju, mano nuomone yra, kad geriau butu efektyviau isnaudoti
Sodra, o gal isvis ja naikinti, paliekant sveikatos draudima (savo nuoziura)
ir mokama gydyma, privacius penciju fondus ar dar kokius velnius.. Bet
tokios reformos na praktiskai sunkiai igyvendinamos... Na bent jau jei ir
imanomos su kazkokiom islygom, tai tik per tikrai ilga laika...

O kas link tevu, tai negali tevai atiduoti savo pinigu vaikams visu. Turi
pasilikti sau, kad nereiketu galvoti, o kas bus senatvei, ar vaikai juos
islaikys, ar uzteks pencijos.. Kekvienas turi apie tai galvoti, o ne tiketis
kazko veliau..