Tema: Re: Šiaip idėja (pensija)
Autorius: Dex
Data: 2010-07-22 13:06:09
Na ok, tai mūsų mintys iš principo sutampa dėl sodros naikimo
reikalingumo. O mano pasiūlymas išlaikyti vaikams - tai tik geros idėjos
užuomazga, sugeneruota per kelias minutes ir bandyta išdiskutuoti
diskusijoje. Bet kokiu atveju - tiesa gimsta ginče. Mano idėja toli
gražu netobula, bet yra kaip užuomazga geros idėjos, kurią aukščiau
kažkiek postų buvau įmetęs - Helsinkio Tarptautinės teisės instituto
eksperto straipsnį, kuriame ši idėja yra išrutuliota ir išvystyta
normaliai. T.y. 5 pakopos, apimančios ir vaikų išlaikymą, ir privačius
fondus, ir investicijas ir t.t. Žmogus (ar jų grupė), matosi, ne vieną
dieną svarstė valstybinei sodrai analogą. Ir pasiūlė kažką brandaus.

Dex