Tema: Re: Šiaip idėja (pensija)
Autorius: Insane
Data: 2010-07-22 13:17:31
Va va :D Cia pas juos didziule problema, bet prie jos dirbama.. Yra kambarys
(svetaine) galima atvezti anukus palikti ten per vasara.. Maitinimas kaip ir
yra, na kiek tie senukai gali suvalgyt.. Pasakys, kad vasara porcijas
didesnes darytu ir uzteks tiems vaikams :D

Bet jei rimtai, tai pvz mano mama pamacius ten situacija, sake mielai
vaziuotu i tokius seneliu namus ir gyventi ten senatvej