Tema: Re: Šiaip idėja (pensija)
Autorius: bzik
Data: 2010-07-21 11:26:13
1. reali ir labai dazna provincijos situacija - darbingo amziaus ilgalaikis bedarbis su minimaliu issilavinimu, nuolat geriantis, kuri islaiko jo tevai is gaunamos pensijos. Kaip siuo atveju?
2. del kazkokiu priezasciu neturintys vaiku. Nuo mokesciu atleidziami savo tevams nukarsinti, o po to, jei speja, moka mokescius savo pensijai sukaupt?