Tema: Re: Šiaip idėja (pensija)
Autorius: Ignas
Data: 2010-07-23 01:47:05
na, jei taip jau nori - ok, nenoras dideja kartu su mokesciais. Na o mokesciu nemokejimas vis tiek kinta priklausomai nuo bausmes ir jos neisvengiamumo. Seniai irodyta, kad zmones veikia ne bausmes dydis, o jos neisvengiamumas, cia ne jokia naujiena.
Kiekvieni laikai yra permainu laikai, ir situacija kas kazkiek laiko keiciasi is esmes. Taip pat tikiu tuo, kad ateityje blaiviai mastantys zmones sugalvos nauja tvarka ir sukurs budus tai tvarkai igyvendinti. Ir esu visiskai tikras, kad ta naujoji tvarka bus naudinga minetiems blaiviai mastantiems, ir visiskai nenaudinga likusiai absoliuciai daugumai. Taciau vel gi, taip jau buvo ir taip bus, nieko naujo.