Tema: Re: Šiaip idėja (pensija)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-07-21 12:44:39

"Dex" <virginilijus@one.lt> wrote in message
news:i26dtb$327$1@trimpas.omnitel.net...
> Tau nepatinka? O man turėtų patikti tavo tėvus išlaikyti?
> Nx.. :)

Neislaikyk.

O man nepatinka pasiulymas, kad zmogaus pajamos senatveje priklausytu ne nuo
to, kie uzdirbo jis, o nuo to kiek jis turi vaiku ir kiek jie uzdirba. Kodel
prie vaiku risham? Gal geriau prie UAB'o. kuriame jis dirbo akciju vertes -
tegul jisai moka. Arba jei koks mokytojas buvo - paziurim kaip jo mokiniai
prasimushe, ir tegu apsimoka proporcingai nuo jo gautomis ziniomis. Koki
onkologa irgi butu galima remti procentu nuo isgyvenusiu klientu pajamu.