Tema: Re: Šiaip idėja (pensija)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-07-23 09:40:44

"Dex" <virginilijus@one.lt> wrote in message
news:i2bb3l$2o0$1@trimpas.omnitel.net...
> 1. Mama - ne specialybė, Tai laikina būklė.

O jei ji taip nori? Neleist?

> 2. Mokytojas, čia ką, už dyką dirbantis? Jei tie atlyginimai maži, tai
> juos reikia svarstyti, o ne viena blogybe pridenginėti kitą :). Rytuose
> mokytojas - tai didžiai gerbiamas žmogus. Ne taip, kaip vakarų kultūroje.

O jei pasirinks kita garbinga specialybe, bet kuri mano senatves metu bus
blogai apmokama? Mano problemos?

> Dėl jūsų tėvų rėmimo, pala pala, tai jūs gi su jūsiške jau šeima? Pinigus
> dalinatės? Na tai ir tėvų paramą dalintumėyes.

Ne - mes ne seima istatymo poziuriu. O ir idomiai gautus skyrybu atveju -
niekuo deti uosviai, iki siol gyvene ish mano pajamu, lieka ant valstybes
labdarinio minimumo. Zashibis.

> Tamsta kala babkes? Liuks, O tarkim nesumokėtas sodros mokestis neviršytų
> kartais esamos tamstos tėvų pensijos keletą kartų?

Virsija, nes tai solidarus mokestis. Ir zinau, kad man praradus pajamas,
mano tevu gyvenimas nesuprastes. Man tai didelis pliusas.