Tema: Re: Šiaip idėja (pensija)
Autorius: Dex
Data: 2010-07-23 10:54:04
> Taip - labas rytas. Manai turiu jai tai uzdraust tai, rupindamasis savo
> pensija? Ka ji dabar nori dar ne taip svarbu. Bet jei jos "profesija"
> bus gera mama - veliava jai i rankas.

Mes nesusikalbam - ar yra tokia profesija? Vaikus gimdyti ir auginti,
tai kaip ir natūralus gamtos šauksmas. Tam yra motinystės išmokos.

> Sakai mano vaiku mama parazituoja?

Ne, tamsta mato, ką nori matyti :)

> O jei nemaliau, o dirbau darba, kuris neleidzia sukaupt kapitalu senatvei?

Bet kokiu atveju, pajamos, nemokant pensijinio (dabartinio dydžio)
mokesčio būtų didesnės. Tai ir yra galimybė sukaupti kapitalą. Kadangi
daugybė žmonių nemoka kaupti - tam yra pensijiniai fondai. Galima būtų
paskirstyti riziką į skirtingus :)

> Nu tikrai ne man - nes ash toiu briedu dar negirdejau.

Ane?

> Lietuvoj 15 proc. bedarbiu. Ju tevai gauna pensijas.

Na ir gautų avarinę (vadinkim ją minimalią, nors nebūtinai k=1,
pragyventi užtektų, vaikams būtų stimulas dirbti, nes dabar ir vieni ir
kiti gyvena iš valstybės, t.y. išlaikomi 1/3)

Dex