Tema: Re: Šiaip idėja (pensija)
Autorius: Dex
Data: 2010-07-22 16:48:25
2010.07.22 16:30, Raulis rašė:
 > Na tai kodel netinka tada pradetos pensiju reformos variantas, kai
 > sodros dalis vis mazinama, o pensiju fondu - didinama+ III pakopos
 > fondai. Susikauptu zmogelis pinigu ir senatveje galetu uz tai moketi

Tinka, bet ji turi būti laisvanoriška.

Ok, faktiškai nurodinėti, kad vaikai turi išlaikyti tėvus ir nereikia,
jie ir taip tai privalo daryti! (jei pas tėvus būtų problemų su finansais).

Tiesiog leidžiam kaupti SAVO pinigus per SAVO gyvenimą SAU ir SAVO
numatytais metodais. Vaikai šioje vietoje galėtų atsirasti kaip
argumentas tiems, kurie rėks - "o ką daryti, jei per visą gyvenimą nieko
neprikaupiau?". Tai jei turi vaikų, tai eik pas juos, jei buvai durnas
ir nemokėjai jokių įmokų niekur. O jei neturi ir nieko nesukaupei ir
niekur nemokėjai, na tada gauni juodą minimumą iš valstybės ir
džiaugiesi bent jau tuo.

Imho, bėda ta, kad visko ant fondų tikrai negalima krauti, nes visokie
fondai iš esmės yra lochotronas (jei ne tiesiogiai, tai dėl šalutinių
faktorių tokiais labai greitai gali tapti). Taigi, po 40 metų pinigėlius
matysi kaip savo ausis. Todėl, pasak straipsnio, yra 5 atraminės
pakopos, ant kurių paskirstoma visa rizika, visa pensija. Ir pagrindas
viso šito turi būti 1. šeima, 2. asmeninės investicijos, 3. įmokos į
fondus, 4. t.t. Valstybei čia nėr ką veikti, nebent būti tuo fondu
juodai dienai. O dabar gi skirsto litukus - mano tau, tavo man, o
beskirstant, kaip iš to multiko gaunasi "lemonui, lemonui, danieliui,
lemonui, lemonui".

Dex