Tema: Re: Šiaip idėja (pensija)
Autorius: Dex
Data: 2010-07-21 16:36:27
Che che, afigienai. Nepatingėkit, paskaitykit.

http://www.lrinka.lt/index.php/meniu/ziniasklaidai/straipsniai_ir_komentarai/pay_as_you_go_pensiju_sistemos_europoje_problemos_ir_pertvarkos/5801

Galiu tik pasakyti, kad šito nebuvau matęs iki dabar. Išsamiai aprašytos
priežastys ir blogybės dabartinės sistemos. Ir siūloma iš esmes tai, ką
aš čia bandžiau paaiškinti, tik gerokai ištobulinta daugiapakopė sistema
(na, ne 20 minučiu žmogus prie idėjos ryškiai sėdėjo).

Dex