Tema: Re: Šiaip idėja (pensija)
Autorius: Dex
Data: 2010-07-23 00:09:28
Pensija valstybiniam sektoriui - protingas ir apgalvotas žingsnis.
(kažkada pensijos nuo to ir prasidėjo). Siekiant, kad žmonės atsiduotų
darbui valstybės labui. Tokia pensijos rūšis turėtų likti. Nors iš kitos
pusės - su mūsų valdininkų sugebėjimais, tai tik ašaros ta pensija, ir
požiūrio į darbą nepakeis dar kurį laiką :)

Dex