Tema: Re: Šiaip idėja (pensija)
Autorius: Dex
Data: 2010-07-21 12:16:27
Tau nepatinka? O man turėtų patikti tavo tėvus išlaikyti?
Nx.. :)

Pagalvok apie tai. Aš savo turiu.
Kalbėjau ir apie pajamų minimumą. Jei situacija tokia, kad ant 3 asmenų
(vienas dirba, du pensininkai) pajamos mažesnės nei xxxblablabla, tada
papildoma išmoka.

Beje, ir pats gautum 2,5 karto daugiau, tai gal išlaikymas ne toks ir
baisus būtų?

Dex