Tema: Re: Šiaip idėja (pensija)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-07-23 11:23:31
> Mes nesusikalbam - ar yra tokia profesija? Vaikus gimdyti ir auginti, tai
> kaip ir natūralus gamtos šauksmas. Tam yra motinystės išmokos.

Ir ish ju mano dukra rems mane? O jei ji ras save dar koki buda realizuot,
kuris tiesiogiai nesusijes su materialinemis vertybemis? Vel man pravalas -
sedziu ant minimumo?

> Ne, tamsta mato, ką nori matyti :)

Stengiuos.

> Ane?

Kol LR galioja dabartinis CK - ane.

> Na ir gautų avarinę (vadinkim ją minimalią, nors nebūtinai k=1, pragyventi
> užtektų, vaikams būtų stimulas dirbti, nes dabar ir vieni ir kiti gyvena
> iš valstybės, t.y. išlaikomi 1/3)

Tai kuo tavo sistema skiriasi nuo dabartines? Dabar irgi ish dirbanciuju
surenkamos babkes, kurias paskirscius, vidutiniskai uztenka tik minimaliems
pensininku poreikiams patenkinti.