Tema: Re: Šiaip idėja (pensija)
Autorius: Dex
Data: 2010-07-23 00:42:26
Na, nepamirškim, kad viskam reikalingas pereinamas laikotarpis. Nuo šios
dienos taikant žinoma, tavo paminėti atvejai problemiški.

Tačiau imkim, kad sistema galioja jau 50 metų... Seneliai priinvestavę į
pensijinius fondus, prisipirkę NT, nuomoja jį, kai kas parduoda, kam
taip patinka. Nu o jaunimas kad nedirba, nu tai čia sorry. Čia jau kita
sritis (nepensijinė).

Žinai gi, sėdėti, gerti, ir verkšlenti - lengviausia. O nedirba jie
tikrai ne dėl to, kad neįgalūs. Tokių iškrypusių situacijų nereikėtų
kišti kaip normalių pavyzdžių, nes jų apskritai neturėtų būti. Čia
pasekmė 50-ies metų okupacijos ir lakimo (ir mokėjimo mokesčių, su
mintimi, kad "kai ateis laikas, manim pasirūpins". Čia tinginių
filosofija.). Kur tu matei europoje, kad kaimai neturėtų kapeikų ar ką
valgyti?

Beje, kaime gyvenant, augintis bulves, agurkus, pomidorus, obuolius,
karves, kiaules, vištas - daug proto nereikia. Tik NORO.

Na ir finale, jei jie visi be pajamu, tai gautų sau tą vadinamą
minimalią pensiją. Už kurią galėtų toliau sėkmingai lakti. Užtektų,
manau, su tokiom kainom.

Dex