Tema: Re: Šiaip idėja (pensija)
Autorius: Dex
Data: 2010-07-23 00:16:42
Dex idėja - laisvės idėja. Gi rašiau apie fondą, kuris padėtų visai
nepasisekus. Jokių elgetų mano mintyje ir nėra.

Mano idėja paremta sveiku požiūriu, kad pats turi savim rūpintis. Vėliau
įdėjau straipsnį iš LLRI, galėtum paskaityti. Iš esmės mano idėjos
pratęsimas ir ištobulinimas. Aš už tai. Senatvės išgyvenimo riziką
skaidyti - fondai, vaikai, investicijos ir t.t.

Briedas yra mokėti kažkam, o paskiau kažkas moka tau. O visa tai dar
perskirsto grupelė darmojiedu. Kam tokia nesamonė, pasakyk?

Mokyklos - atskiras klausimas.

Dex