Tema: Re: Šiaip idėja (pensija)
Autorius: Dex
Data: 2010-07-21 11:24:51
1. Vienas vaikas - jis nemokės pensijos (niekas jos nemokės mano
situacijoje), jis tiesiog išlaikys tėvus. Reikia skaičiuoti. Tokiu
atveju galėtų būti dar papildoma kompensacija (minimali) už vieno vaiko
nebuvimą. Nors realiai, jei paskaičiuoti, tai pilnai galima ir vienam du
tėvus išlaikyti. Beje, o kaip pensinykai gyvena dabar, ar domėjaisi?
Galėtu į rekordus būti įrašomi už sugebėjimą išgyventi.
Na, galėtų būti kažkokios minimalios pajamos visai šeimai, t.y. jei
vaikas vienas, ir gauna minimumą, tada kompensacija iš valstybės.

2. Jokio fix'o nemoka: jo reikalas - išlaikyti tėvą. Koks tėvas buvo -
nieko nepadarysi.

3. Taip, moka valstybė, bet moka juodą minimumą. O kokia prasmė dirbti
dabar legaliai? Nesvarbu kaip tu dirbsi, jei dirbsi - tai turėsi litų
išlaikyti tėvus, nes tai daryti privalai. Jei nenori - gauni į nosį ir
dar į kalėjimą važiuoji. Kur gauni darbo, tiesa, neprabangaus, bet gauni.

Dex