Tema: Re: Šiaip idėja (pensija)
Autorius: Dex
Data: 2010-07-23 00:06:43
propaganda :)

Nenoras mokėti didėja proporcingai didėjant mokesčiams. Nepriklausomai
nuo bausmės buvimo ar ne. Bet mes ne apie tai. Šiaip manau su laiku
atsiras daugiau blaiviai mąstančių žmonių ir situacija iš esmės
pasikeis. Gyvenam permainų laikais, che che :) Ne tai kad manau, o esu
tuo tikras. Pagyvensim - pamatysim :)

Dex