Tema: Re: Šiaip idėja (pensija)
Autorius: bzik
Data: 2010-07-21 11:37:32
"Dex" <virginilijus@one.lt> wrote in message news:i26bap$v1r$1@trimpas.omnitel.net...
> 1. provincijoja tai kas - kaimas? Tada tegu eina bulvės sodinti ir
> kasti. Nuolat geriantis? Mda....čia nekomentuosiu.

Kaimas, mazi miesteliai. Tu nekomentuok, o nuvaziuok bent 10km nuo Vilniaus ir pasiulyk vietiniam dirbt dirvonuojancius laukus :)

> 2. Beje, būtų stimulas įsivaikinti. Nebūtų stimulo atiduoti vaikų į globos
namus ir t.t. Nes žinotum, kad senatvė bus nekokia. Mano siūloma sistema
lenkiama prie to, kad "kaip pasiklosi, taip išsimiegosi".

O jei tas vaikas ar ivaikis isvaziuos apelsinu skint, tai kaip bus tada? Jis ten mokescius mokes.
Tie, kas galvoja apie senatve ir turi galimybes, investuoja pinigus i kazka, kas galbut tures verte atejus laikui parduot.